Ключового питання: Як стати лідерами?
Тематичних запитаннь:
1. Як ви оцінюєте природно-ресурсний потенціал України у
порівнянні з іншими Європейськими країнами?
2. Як ви оцінюєте рівень розвитку економіки України у
порівнянні з іншими Європейськими країнами?
3. Яке місце в соціально-економічній площині займає Україна
серед країн Європи?,
а також ряду змістовних питань.
Крім цього я обдумала оцінювання учнів, основними принципами та положеннями якого я виділила:
- в стратегіях оцінювання визначна роль повинна належати учням;
- при плануванні та виконанні проектів учні мають брати участь в
розробці засобів оцінювання та часто оцінювати самі себе та однокласників;
- засоби оцінювання мають мати спеціальні розділи – описи
критеріїв, в яких буде докладно описані конкретні знання, навички та поведінку.
Засоби оцінювання повинні бути простими та зрозумілими для використання учнями і повинні вимірювати їх досягнення, порівнюючи їх з очікуваннями;
- інструменти та методи оцінювання повинні відрізнятися різноманітністю та можливістю використання на різних етапах навчання;
- використання різноманітних формальних та неформальних методів оцінювання повинне бути впродовж всього
навчального процесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар